BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 17, 2012

Masa itu penting



Hello, hello, hello. Hahha, dah ramai sekarang lari ke Twitter. Err apa itu Twitter ? Taktau, yeah. Lantaklah nak cakap aku jakun ke apa weh, hm nafsu memang ada nak buat. Kawan-kawan aku semua dah ada and dyorang suruh aku buat jugak, aku sangat jealous kay. Sampai-sampai ada yang tweetlimitlah bagai semua, apa tuu ?

Facebook, Blogger, Skype jee aku ada. Get enough weh >.< Hm and ia akan berakhir tahun niy insyaAllah, hee. Akhir tahun niy aku dah ada kelas tambahan and mybe quite busy for preparation PMR next year. Hehhe, mak aku cakap nak ambil lappy and handphone sekali tinggal dekat Pahang. Hoo :O hm tapi aku fikir-fikir memang ada benefits jugak mak aku buat camtuu (:

Tahun niy seriously aku lalai sangat dengan catur, handphone, lappy and semua nilah. Kakusedarweh /: Aku rasa setakat niy jee kot, pray for me. Pen off.





' Saya tidak pernah memikirkan masa depan karena masa depan datang cukup cepat (: '
Terima kasih daun keladi, lain kali singgah laa lagi (:

No comments:

Post a Comment